mad.

jag är arg arg arg och arg, på mej själv.
jävla människa!
annars har jag städat idag och så. bytte inte ens om från pyjamas.
sen tog jag ett bad och kollade på patrik 1.5 otroligt bra film (Y)
finns inte mycket mer att säga faktiskt.
imon ska jag på min systers lucia och sen till bongo. big bongo.
alla borde komma :)
har försökt tämja våran galna kanin lite med. hon var otroligt mysig i typ 10 min sen försökte hon äta upp soffan så jag fick sätta henne i hennes hörn igen där hon genast började tugga i sej en tidning. vet inte riktigt vad det är för fel på henne. men jag är bra med kaniner, hur förklarar jag annars att min älskade boll (min kanin snurre sprätt) nu är 13 år? :)
mina kenzo bilder är här med
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0