snurre sprätt - forever in my heart.

idag 28 december 2009 gick min älskade kanin Snurre Sprätt bort.
han hade fått en tumör och var tvungen att opereras. han klarade inte narkosen och somnade helt enkelt in på operationsbordet.
jag vill säga att jag är glad att det hände på det viset men jag kan inte. jag vill bara hålla honom igen. se honom springa omkring och glida på vårat golv. att han ska puffa på mej för att han vill ha mat eller sno min macka som han alltid gjorde. han hade den mest underbara personligheten. han var inte en bara en kanin, han var en vän. han tröstade mej när jag var ledsen och var helt underbar när han var glad, busig, tjurig eller avundsjuk för att jag klappade på våran andra kanin Marit. jag fick 10 underbara år med Bollen och det är jag glad över. han var det bästa husdjur man kan tänka sej. så många minnen. han kommer finnas kvar med oss alltid.
just nu är det extremt jobbigt och jag har gråtit mesta delen av dagen, men han hade inte ont och det är väl det som är det positiva i det hela.
jag önskar så att jag var där. att det var jag som sa hej då. gud vad jag önskar att han låg här hos mej nu och åt chips. underbarare djur får man leta efter. Snurre, du var det finaste jag hade. jag kommer aldrig glömma dej. tack för att du fanns. jag älskar dej.
anledningen till att jag inte var med på djursjukhuset var att jag och pappa var tvungna att åka till sthlm och fixa mitt amerikanska visum. det gick bra och så.
annars har detta varit den jobbigaste julen i mitt liv. först blev snurres barn och 2 till av min kompis kaniner uppätna av räven. sen upptäckte jag bölden på snurre och samtidigt som jag sitter med honom på djursjukhuset så gick mina kompisars morfar bort. och nu snurre.
behövde mest skriva av mej.
det är jobbigt nu.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

önskar det fanns något jag kunde göra.

finns här om det är nåt <3

2009-12-29 @ 07:31:21
Postat av: nadine

stackars alla.. men snurre hade inte ont, det är bra. och nus ka ni få hund (: och här är spotifylänken. kolla om den funkar. http://open.spotify.com/user/appletwig/playlist/5Or5I5ppn7ypaIXBdco5Wi wee :* PUSS

2009-12-29 @ 19:01:38
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: krissy

im so sorry your bunny is gone :( i hope you will feel better soon. he looked so cute :)

2009-12-30 @ 14:29:06
Postat av: Jenny

kan inte du beskriva vad du äter dagligen.. alltså hur ser en normal kost ut för en supersnygg modell som dig :) Take care!

2010-01-04 @ 14:30:56
Postat av: .

åh :*( stackars liten...

Har två kaniner. Man blir förvånad över hur olika personligheter de har, blir så arg på vissa folk med hundar tex som bara ser på kaniner som små anonyma leksaker. Men de är ju de mest underbara djuren som finns!



<3

2010-01-04 @ 17:07:15
Postat av: marie

åh, kaniner är så söta (:

2010-01-22 @ 23:32:22
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0