stockholm.

efter ett stop i bankeryd så åkte jag in till stan för att träffa sara på claras. satt och pratade i en timme sen var hon tvungen att gå. då kom minna och nadine och vi planerade nyår. kommer bli en sjukt bra fest, yay såå pepp.
efter det så gick vi och mötte celie, gick timm HM och sen till bongo där vi träffade fina och mattias. sjukt fin dag.
idag ska jag till stockholm men jag har inte fått något boende så jag fattar inte riktigt hur detta ska funka men det löser sej nog, det måste det för så här kallt som det är idag har det inte varit på länge, min hand blev till is bara av att stå ute med morgonciggen. helt sjukt.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: johanna

oj. jag såg dig precis på project runaway. jo de måste vart du! o: fin du är :)

2009-12-17 @ 16:21:28
URL: http://johannafalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0