somnar 07 vaknar igen på natten

efter att jag och adam suttit hemma hos han ett tag så bestämde vi oss för att gå ut, sen hamnade vi på CK, city konditoriet och åt semla och drack chai utan latte haha. sen kom emma med och då spelade vi in fina filmer. sjukt kul :)

sen åkte jag hem för att packa. ska till stockholm imon tiiidigt för att gå ellegalan sen åker jag till spanien tidigt tidigt på lördag och ska jobba direkt när jag kommer dit så jag kommer dö av trötthet.
men ändå kul att jobba igen :)

men nu ska jag duscha. orkar inte det så tidigt på morgonen imon..

x emma k.


Kommentarer
Postat av: ádam

KOMMER SAKNAR DIG SILLY :'(

älskar dig,,, dina ord nu i dagarna har betytt så mkt, <333

2009-01-16 @ 15:01:34
URL: http://cranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0