rökning skadar både dej och personer i din omgivning.

jag tror jag blir galen.
jag har varit rökfri i 7 dagar nu och det blir inte lättare.
för två dagarsen vaknade jag för första gången utan att vara röksugen, men efter det har det bara gått nerför och den enda anledningen till att jag fortfarande försöker är att annars har jag plågat mej själv i 7 dagar utan anledning.
just nu sitter jag här och vill bara skrika, jätte högt. men jag tror att folk kommer tro att jag blir mördad då och eftersom det bor typ 3 poliser på området så ska jag nog vara tyst.
men herregud vad det är jobbigt. det jag försöker säga är alltså att om det hade funnits ett sätt att få tag på cigg nu så hade jag definitivt rökt.
I'm burning and I'm blacking my lungs Boy you know it feels good with fire back on your tongue


jag hatar att jag började röka!

nu har jag iallfall bokat en tågbiljett till vara. ska hälsa på malin! :D
får se hur det går med rökningen då. för jag vill inte vara elak ju.

jag älskar att jag ska träffa malin!

nu kollar jag på någon film på teve med han den söta killen ur the notebook. yay

x emma k.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

jag tycker du är riktigt duktig. just nu skulle inte jag fixa att vara rökfri i en dag

2009-01-08 @ 07:34:21
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0