im alive

nu ar jag har igen, men bara en sekund. jag hittade ett internet cafè i vantan pa att jag ska till IMG.
jag har sa mycket att skriva om och sa lite tid och jag vet inte ens vart jag ska borja.

jag gick nagra mer visningar i alla fall och sen var fashion week slut, sen har jag gjort lite fotograferingar med.
sen gjorde jag det storsta misstaget pa langa och sen kom wayne och raddade mej.
vi traffades pa en onsdag pa BC, for isaiah var i paris helt otroligt. och han sag mej i en intervju och ringde mej, det var sjukt kul att traffa honom igen :)
iallafall, nar vi kom till BC sa traffar jag pete doherty och sen sa traffar jag wayne och sen dess har vi umgatts varje dag (och nqtt med for den delen) men han akte hem igar sa nu ar jag depp haha nej da det ar jag inte men jag ar sjuk, lyckades skaffa mej urinvagsinfektion, det mina vanner gor forjavla ont.

vad mer, som sagt internet ar inte tillbaka och jag anar att det inte gor det for susan har for mycket att gora pa jobbet.
jag har massa fina bilder fran paris men dem kan ni inte se foren jag kommer hem da antar jag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort för misstag?? hoppas allt är bra...:)

2009-03-19 @ 20:20:07
Postat av: sahra

PETE DOHERTY :O?!

har du snackat med han?! är han trevlig?

2009-03-21 @ 18:28:16
URL: http://saaaahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0