A magazine.

idag har jag jobbat för A magazine, tydligen en italiensk tidning, väldigt trevligt team.
tog 10 bilder och temat var typ 'stort och litet' så det var typ varannan bild oversize och varannan mini kläder. väldigt snyggt blev det.

kom hem igen vid 8 typ  och då köpte jag en fish burgare! loves them.

sen har jag suttit och spelat pictionary över internet med emma, det gör man här.

och även kollat på sailor moon, var helt besatt av det när jag var liten och har ett tydligt minne av mej i våran sommarstuga där jag står i köket och sjunger introt för mormor eller morfar när vi bakar bullar haha. sån nostalgi att se på det nu och jag vet vad som händer i varje avsnitt, känner igen allt haha.

fick en fråga om ifall wayne också är modell, och ja eller alltså han gör det bara ibland. just nu vet jag inte om han har någon agentur, jag pratar aldrig jobb, jag får nog av det på dagarna som det är.
men här är en modellbild på honom iallfall


imon har jag två castings och på söndag jobbar jag och sen på måndag åker jag till jönköping.
landar klockan 12 i göteborg, då måste jag och emma planera inför balen och så vill jag hinna med en segeltur, eftersom jag inte ens sett våran nya båt än haha.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: adam

och som alla ser är han ju asful"! NAT!

2009-05-23 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0