amazing.

jag somnade klockan 5 igår och sov till 10 i morse typ. vet inte varför jag är så seg.
idag var jag på lite castings och så och nu försöker ja få tag på lite folk för att planera kvällen.
men varken frida eller emma svarar så det är ganska irriterande. sa iallafall nej till middag med anthony för jag tryckte precis i mej fish n chips. ett måste i london tycker jag höh

sitter och lyssnar på kanye west - amazing väldigt bra låt tycker jag.
det har varit en väldigt fin dag, jätte soligt och varmt. så jag har tillochmed gått utan jacka vilket jag sällan gör.
just det ja, jag läste ut stieg larsson - män som hatar kvinnor för några dagar sen, väldigt bra bok men jobbig att komma in i, de tre första kappitlen var jag nära ett ge upp hela tiden men sen kunda jag inte sluta läsa istället. så nu läser jag nummer 2 i serien, flickan som lekte med elden och jag älskar den med. väldigt bra boktips.

thomas som jag bor hos har skaffat en till hund, en jätte söt valp. men den kom igår så just nu gnäller den hela tiden. men den är otroligt söt.

har insett att mina inlägg har börjat bli ganska tråkiga, men det händer inte så mycket för tillfället och jag är lite nere. det kommer att bättras på snart.


så därför får ni en bild på mej.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0