jag vill på rave!


kom nyss hem från johan, har chillat hela dagen framför teven och ätit pizza. ätit pizza varje dag denna veckan så nu får jag nog lugna ner mej lite haha.

igår var helt sjukt kul.
började med att jag och sophie tog tåget, ja tåget, till johan för victoria line var stängd IGEN. när vi kom dit var han inte hemma och mobilen var av så vi antog att han var i metron så vi gick till restaurangen som vi skulle äta på och tog några öl, sen kom johan dit och då visade det sej att han hängt med sitt ex fram tills dess, hmmmm. ahja sen kom tom och kodji (hur nu det stavas) dit och joinade och sen kom en av deras vänner och efter ett tag kom även coco. vi tog några öl och jag lärde mej ett nytt ölspel, otroligt kul. fuzzy duck heter det, ni borde prova haha.
sen gick vi hem till dem för lite chill innan ravet. slutade med att sophie stannade kvar med tom höh....
men jag johan och coco kom iväg och det var sjukt kul, det var en ett toms warehouse i kackney och det var massa folk och bra musik. lyckad kväll!


som alltid finns det fler bilder på fb.

imon har jag lite castings den första är typ vid 9 så jag ska sova snart så jag är pigg imon.

jag saknar wayne så jag dör. men han kommer tillbaka den 13de, får se om jag är kvar då.

JUST DET JA, idag visade johan mej en film som var helt otroligt intressant.
det var tre avdelningar i filmen när de pratade om olika stora ämnen och bevisade dem fel.
första var religion andra var 911 och sista var något om pengar osm jag inte fattade och gav upp att kolla på efter 10 min haha. MEN jag rekomenderar starkt att titta på denna film, johan sa att man kan hitta hela filmen på youtube den heter

Zeitgeist.

första delen om religion slog sej fast i mej.
ive gotta tell u the truth folks, ive gotta tell u the truth. when it comes to bullshit big time major bullshit, u have to stand in aura of the all time champion of false promises n exadurate claimes: RELIGION. think about it, religion has actually convinced people that there's an invisible man livin in the sky watchin everything u do every minute of every day. the invisible man has an invisible list of 10 things he does not want u to do n if u do any of these 10 things hes got a place full of fire n smoke n burning n torture n anger, he'll send u to live n suffer n burn n choke n scream n cry for ever n ever til the end of time. BUT he loves u n he needs money.


som ni förstår så är jag inte religiös, jag är en agnostiker. jag tror, men inte på gud och bibeln och allt det där. jag har stor respekt för religiösa människor och jag menar inte något illa med att skriva detta och lägga upp namnet på filmen, jag vill bara visa vad jag tycker är intressant, denna filmen visar så mycket bevis, starka bevis. jag rekomenderar :)

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0