lyx hora.

Igår var jag och frida hos johan hela dagen och chillade, åt pizza och kollade på twilight för andra gången denna veckan.
sen åkte frida hem och jag och johan träffade sophie för att äta middag, coco joinade oss och sen träffade vi sei och gick till maddox för att säga hej till lite folk.
satte oss vid ett bord och jämte var det några tjejer som dansade på en soffa, och när jag säger att de hade lite kläder på sej så är det itne en överdrift, den ena tjejen hade en 'klänning' som både jag och coco ansåg var ett linne och utan strumpbyxor eller leggins så var det bara osmakligt på en tjej med stora lår.
efter ett tag fick vi reda på att några av tjejerna var lyxhoror. då beslöt vi oss för att vi var klara på maddox och gick.
men de var allmänt roliga att kolla på, de kunde ju inte dasa för 5 öre utan stod mest och juckade i luften.

idag ska jag johan sophie och coco på rave. johan köpte biljetter förra veckan och location var hemligt fram tills igår kväll då johan fick ett mail, det kommer bli kul :)

så vi ska alla mötas upp vid 7 för middag och några öl innan vi drar dit.

imon är det bank holliday så vi är lediga det är skönt.

jag är livrädd för swine flu epedimin nu. på teve är det reklam om hur man ska undvika det hela tiden och i varje tidning är det på första sidan. det är obehagligt faktiskt.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Shit, världen är så liten. Du umgås med exakt samma människor som jag brukar göra i london :)

2009-05-03 @ 19:24:24
URL: http://stylebyida.blogg.se/
Postat av: Julia

Som läkardotter säger jag att du inte behöver oroa dig alltför mycket. Det är en influensa, bara liiiiite mer dödlig. Om man bara haft någon form av influensa tidigare så är man väldigt lite i riskzonen för att dö. Och en flunsa är bara en flunsa.

2009-05-04 @ 08:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0