take me to cannes.

klockan är 9 och jag är tröttare än trottast. och det är ingen dålig sak, det är riktigt bra för jg borde sova nu eftersom jag ska jobba imon. för jag ska vara där klockan 9 och det ligger mitt ute i ingenstans och närmst metro är old street men det är fortfarande typ en 40 min walk därifrån.

sitter och lyssnar på the tough alliance -koka kola veins we dont use our brains- och vill ha sommar och festival och segla och mina vara i samma land som mina vänner och familj. och jag vill ha det nu tack.

jag är oerhört sugen på coco pops, men jag vågar inte gå ner i köket just nu.. så jag får vänta tills de har somnat.

både igår och idag läste jag om att robert pattison är och festar i cannes med! jag får ryck, just nu är mina två favorit killar (min pojkvänn och robert) och min favorit tjej (paris) på samma ställe och jag sitter här i london och ruttnar. JAG VILL MED DRICKA DRINKAR PÅ EN BÅT I CANNES NU!

och wayne har fått för sej att han ska hänga med mej till sverige även när jag sa att jag bara skulle hem i tre dagar, hm. nej den planen får jag nog avstyra snarast.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0