nattens barn

har fortfarande inte fått tillbaka min kamera från johan. men bilderna kommer snart :)

idag hade jag tre castings, men jag hade ett hål innan den sista så jag satte mej på starbucks för en chailatte, då komemr det fram en kvinna från st martins fashion school och försöker tvinga mej att vara med i hennes skolproject, jag avfärdar den iden och går oxford street mot oxford cicus station för att ta tåget hem, då springer en kille fram till mej och försöker casta mej för premier models agency, jag säger att jag redan är med IMG och då sa han ' ja det förstår jag du är för vacker för att inte ha en agentur' HA! tänkte jag, men det var ju en snäll kommentar iallfall.

sen kom jag hem, gick och köpte en påse chips och satte mej i trädgården med en kopp te min bok och hundarna. vilma somnade ganska omgående i mitt knä och jag var tvungen att putta bort henne när det blev för kallt för att stanna ute.

min tattuering har läkt och agenturen har sett den och de gillar den :) brabrabra

läste precis ut boken nattens barn, en självbiografi av traci lords.
jag blev enormt tagen av boken, vilken hemsk uppväxt!
vilken stakr kvinna hon är som tog sej ur all skit och skapade sej en karriär innom både film och musik.
men sen googlade och youtubade jag henne och hon fortsätter ju att åma sej framför kameran!
som i hennes musik video för både control och fallen angel. där står hon i latexkläder.
jag trode att efter ha läst den boken få se en kvinna som avskydde den sortens look. men tydligen inte.
visst, det kanske är svårt att skaka av sej allt, jag menar hon har ju vara inblandad i sexindustrin sen hon var 12.
hon är iallfall en otroligt vacker kvinna och jag hoppas hon tar vara på livet nu.


x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det visar iallafall att du är född till en modell :)

2009-05-11 @ 19:53:55
URL: http://mlig.blogg.se/
Postat av: Jossan

Wow! Gud vad kul liv du verkar leva. Jag har bara en fråga :)

Har du amerikansk mobil nr, eller hur blir du kontaktad ? :)

2009-05-11 @ 20:00:35
Postat av: sofia

Ooou, bilder på tatueringen? =D

2009-05-11 @ 20:20:10
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/
Postat av: sara

Ey, vad haru tattuerat?

kom hem kus <3

2009-05-12 @ 13:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0