paris paris.

jag vet att jag varit lite seg med bloggandet nu det sista men jag har varit stressad.
balen var sjukt rolig. jag och min emma var snyggast och ficktillochmed ett bildspel på jnytt.se
otroligt fin entre hade vi,check it out!

sofie adam och jag.
finns som vanligt massa bilder på facebook.

sen åkte jag som sagt till paris igen. tröttast någonsin landar jag och åker till huset där jag ska bo. sen har jag direkt två castings. som gick bra, jag bokade två jobb och åker därför till frankfurt på söndag. sen tillbaka måndag natt och då jobbar jag för danska elle. min call time är 4.30 på morgonen, jag får aldrig sova haha.

igår efter mina castings åkte jag och träffade yoan matthieu paul och de andra på cab för middag och en drink innan jag åkte hem och sov,sen upp tidigt och gå på castings igen.

den här bryden fyllde 19 och som vanligt köpte yoan en godis tårta :)

idag när jag var i metron så kom 4 tjejer fram till mej och frågade om jag var modell, sen började de fråga ut mej massor och tog bilder med sina mobiler. sen frågade de om de också kunde bli modeller då sa jag att de fick irnga img haha då blev de jätte glada xD

träffade en trevlig finsk tjej, emmi heter hon. och sen träffade jag en svensk tjej idag på en casting och vi bytte nummer så det var kul :)

nu är jag så otroligt trött så jag funderar på att ta en nap.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0