its not the outside its the inside....of the vallet that matters.

okej, kom nyss hem från johan.
igår var vi ute som sagt. började med att sophie bjöd på middag på en fransk restaurang, 200 pund senare var vi bätta och nöjda efter att ha ätit sniglar, sparris, anka och frank ost till rött vin och öl.

efter det åkte vi till south kensington där vi träffade sei på en bar.
stannade där i typ 20 min sen gick vi och mötte coco och åkte till oxford.
mötte upp lite mer folk och gick till en annan klubb som var tråkig, men det var bra musik.
då tjurade sophie ihop och sprang iväg. så det var det sista vi såg av henne, nu är hon i berlin.

johan, coco och sophie.

efter att vi pratat med sophie och vet att hon siter i en taxi hem så åker vi till jalouse.
där var det party och vi stannade där ett tag, sen hem och sooova :D



nu kommer det lite bilder från när jag och sophie tog hand om vilma och ivan

Ivan Vilma och Sophie


söööt.

och sist lägger jag upp lite bilder från en fotografering jag gjorde i bryssel
kommer inte ihåg vad tindningen eller fotografen heter just nu tyvärr.







sådääär ja.
nu måste jag åka för johan håller på att bli galen

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den tredje bilden är en underbar bild!

2009-05-10 @ 12:00:10
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0