prince konsert.

oj nu har det hänt mycket
vi börjr med att jag var ute och gick för några dagarsen då det börjar regna som bara den på mej och känslig som jag är så börjar min hals göra ont dagen efter.
samma dag som jag har massa castings.
på kvällen ringer megan och frågar om jag vill gå på konsert med henne klart jag vill!
så dagen efter klockan 3 tar vi oss till grand palais för att kolla på ingen mndre än prince, det var faktiskt riktigt bra även att jag inte är något stort fan. tack megan, eller egentligen mer hennes pojkvänn thomas som käpte biljetterna :)

kommer hem runt 7 från konserten och känner mej extremt hängig så jag gör te och går direkt till sängen för dagen efter ska jag jobba.
vaknar klockan 5 på morgonen av väckarklockan och tar metron till concorde där vi skulle mötas upp. sen åker vi ca 3h utanför paris till en jätte liten by vid havet. där fotade vi på stranden i extrem blåst tills klockan var runt 8-9 var hemma i min lägenhent igen 10 över 12 på natten men sån svår hosta, så ont i halsen att jag inte kan svälja och helt igentäpt i näsan. jag hade altså som ni säkert kan ana, riktigt svårt att komma upp idag.
men jag måste gå och köpa citroner eller något det är bra att äta när man är förkyld.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

sötaste lilla du. krya på dig :* <3

2009-10-13 @ 14:34:58
Postat av: sofia

har du gått modeveckan i paris?

2009-10-13 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0