quiz.

jag har tråkigt och så i väntan på bättre tider.
jag jag gjorde ett quiz. mest för att fördriva tiden, inte för att jag tycker att ni borde läsa, det är inte intressant lixx.

har du:

Sagt nej till samlag?: ja

medvetslös: nej   

Hånglat med nån riktigt ful?: ja

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja

Gjort något riktigt dumt: självklart.

Gjort något du verkligen ångrar: för många gånger.

Blivit full på ett släktkalas: nej, kan inte gå på dem längre.

Varit full i skolan: inte på lektion.

Blivit portad ifrån en krog: nej

Varit otrogen: nja.

Slagit sönder en tv: nej

Önskat att du var det motsatta könet: självklart.

Åkt ambulans: nej

Gjort nåt olagligt: ja

Fått din mamma att gråta: ja, det tror jag.

Slagit ner någon: ja men visst, med mina enorma muskler.

Skämts över dina föräldrar: nej.

Skämts över dig själv: ja.

Ätit från en papperskorg: eh nej.

Kissat ner dig av skratt: inte som jag kan komma ihåg.

Sagt jag älskar dig och menat det: ja 

Bråkat med din pojkvän/flickvän: ja

Dricker du: ja.

Vem är din bästa vän: många.

Vad är du mest rädd för: allt.

Vilka kläder sover du i: helst i bara trosor.

Vart vill du gifta dig: vet inte riktigt.

Vad hatar du verkligen: hata är ett starkt ord.

Varit kär: ja

Är du ett hälsofreak: ohno

Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: well, kär och kär.

Är du ensam nu?: ja, men bara en stund till.

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: Ja, jag tror faktiskt det.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: jag

Såg dig gråta?: serriöst, jag mins inte när jag grät sist.

Fick dig att gråta: well.

Du delade en drink med: hugues skulle jag tro, jag får aldrig ha min öl i fred.

Du gick på bio med: min sis:*

Skällde på dig: det vet jag inte det heller.

Du kysste: yoan.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: nej

Köpt någonting: nej, har inte ens lämnat lägenheten.

Varit sjuk: mest hela tiden.

Sjungit: inte ens det.

Saknat någon: ja


JAG HAR:

Digitalkamera: ja och system

Telefon på rummet: ja hemma i sverige har jag det.

Egen dator: ja.

Könssjukdom: nej.

Husdjur: ja.

Bra kompisar: de bästa

Tar du receptbelagda mediciner: ja.

Vem vill du fika med just nu: väldigt många.

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex?: ja.

När var din första kyss?: när jag var kär.

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 9 år äldre

Och yngsta? 2 år yngre.

Hur många seriösa förhållanden har du
haft? 1½

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1

Vad tycker du om kärlek?: jobbigt är ordet som vill fram.

Har du flashat/strippat nångång? nej.

När kramade du någon sist? lördags.

Saknar du någon speciell person? många.

Har du svårt för att bli kär? jag har lätt för att tro att jag är kär.

När kysste/hånglade du med någon sist? torsdags.

Ångrar du det? nja.

Är du singel? ja.

När fick du senast en komplimang? idag

Har du träffat någon internet person? oh ja.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0