sömnlös.

sömnproblem.
ni vet, det vanliga mitt hjärta rusar iväg. jag är helt slutkörd dock så det är konstigt.
igår träffade jag william, vi kollade på en film sen fika på claras, adam kom dit och sen kom även alexandra och vi gick hem till adam. sen pallrade jag och william oss till nadine för lite förfest. det var stroh rom och grejor. sen bongo och centrum riktigt lyckad kväll.

klockan 8 nästa morgon kommer johannes, min frus bror och hämtar mej och vi åker till skåne. han ska vidare till köpenhamn i jobb men jag stannar hos min älskade emma och träffar hennes peeps. verkar vara fina människor. så glad för emmas skull.
bakis och eländig var deras första intryck av mej, lyckat jaa! haha.

sen hem och så har jag inte gjort något. typ ätit mat och kollat lite på raywilliamjohnson, best vloger evar! kolla in på youtube.

och nu som sagt så ligger jag i min säng och försöker sova, vilket inte alls går. mamma har tillochmed gjort te till mej.
tänker att det är för att jag har så mycket som snurrar i huvudet så jag gjorde upp en lista över saker jag måste göra imon, sista dagen i sverige liksom. men det hjälpte inte. så nu vet jag inte vad det är. men jag somnar väl snart av ren utmattning hoppas jag.
har en option i NY den 29de över dagen bara för en braziliansk katalog. fint.

så då får ni en bild. från material girl.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du vet väl att te inte är bra om man vill sova? :) Annars är det gott.

2009-09-24 @ 23:01:53
URL: http://hivkvinnan.blogspot.com/
Postat av: bajskorv

Dina tuttar är långa :OOOOOOOOOOO

2010-02-24 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0