crabs.

igår jobbade jag. det gick bra. var ungefär 4 bilder. sen åkte jag till agenturen och hämtade lite compcards. efter det hade jag en timma på mej innan min casting så jag satte mej på starbucks. jag tror inte ni förstår vilket hemskt väder det är här. det är så mycket snö! och så blåser det.
idag har det slutat snöa dock.
jag är ledig idag så jag har fastnat i soffan. tänkte kolla på en film eller något. tjejerna jobbar för fullt med fw. ska antagligen träffa rach lite senare. har inte sett henne på hur länge som helst.
sitter just nu och diskuterar crabs med johan och min man idris på msn. ja som ni märker har jag inte mycket att skriva nu.
eller jo! min morfar fyller år. GRATTIS MORFAR!
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0