movie time

im Isaiahs new wife, Joses new dance partner, Erics new movie partner. Im a great partner, fuck monogamy I do polygamy. haha!
nej men serriöst jag har underbara vänner här, och ja bara vänner mamma!
kom precis hem från en sjukt fin kväll.
träffade Eric på 19th n bway för att gå på bio.
vi såg the craziest. sjukt bra film. intense!
sen promenerade vi omkring en stund, han köpte en film och sen tog jag en taxi hem.
i förrgår var jag och såg shutter island med karoline. också enormt bra film. läste boken för ungefär ett halvårsen och ÄLSKADE den. filmen levde verkligen upp till mina förväntningar.
alla borde de dessa två filmer nu!
bilderna vill inte vara lika stora men jag bryr mej inte om att det inte ser bra ut!
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0