Milano.

antar att jag borde bli mer serriös här.
kanske blir det nu när jag är i milano, knappt känner någon och inte ens hittar hem om jag går runt hörnet på min gata.
landade igår, efter sjukt mycket trubbel.
när jag kom till heathrow på söndagskvällen vid 6.30 så ser jag bara en enormt lång kö. så jag ställer mej i kön som min ryske vän anthony har lärt mej (sjukt kul historia, kan skriva om det senare) och inser att nästa alla flyg är inställda. så efter ca 3h så kommer jag äntligen fram till biljett luckan och får en ny biljett följande dag vid 17.50. de ger mej ett hotell rum och bussbiljetter så jag tar mej dit och sover. sen måste jag naturligvis checka ut på förmiddagen med så då är det bara till att åka tillbaka till flygplatsen för att sitta där och tjura i några timmar till innan jag får gå på planet. väl framme i milano tar bilfärden från flygplatsen typ 1h så nör jag kommer fram är jag så trött att jag inte kan sova. sjukt ovärt alltså.
imorse gick jag till agenturen och fick mina detaljer och sen var det bara för mej att ge mej ut i en helt främmande stad för att försöka hitta i fullt ösregn och åska.  OCH DE HAR BARA 3 METRO LINJER HÄR. vad är grejen liksom.
men jag hann med alla mina castings och att handla mat. när jag kom hem igen så hade min rumskompis anlänt. men trevlig tjej från holland. det var nog det enda positiva med den här dagen.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0