the sound of loneliness makes me happier.

dags att blogga igen.
sis och melissa har åkt hem och jag är ledsen.
men jag har hannah, hon och jag har haft så sjukt kul denna veckan.
vi träffade paris hilton 3 ggr haha.
det är känt att hon går som jag vet inte vad men då ska ni se henne springa.
jag och hannah fick det stora nöjet att se en förbannad paris springa ut ur abe and arthurs (restaurangen vi typ bor på) vi skrattade ett bra tag efter det.
.
igår så träffade jag david eikoff. väldigt konstig att vi båda är i new york men skönt att träffa någon hemifrån. vi drack ett glas vin och pratade.
.
innan det så var jag och hannah och rockade min laundymat. skönt att ha rena kläder igen.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0