work.

igår gick jag och staz och tog en drink efter jobbet. spelade lite biljard och just då visade sej en av mina p
observationer ha en felande länk. 2 stupfulla norrmän och två halvfulla irländare försöker ragga upp oss med karaoke. haha kul hade vi iallafall.
idag jobbade jag igen för uniqlo. fotar deras lookbook, även imorgon. det är jag två tjejer till och två killar.
trode först att de var otroligt snygga men insåg sedan att de bara var britter. charmigt.
har precis börjat säsong 4 av 24. är helt besatt och mår lite dåligt över att jag inte kommer hinna se klart innan jag åker. får helt enkelt kola online sen. jack bauer är fast i min hjärna.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 20:54:37
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0