nu jävlar.

usch jag mår åt helvete dåligt.
och det är skitkallt i new york och då överdriver jag inte det minsta.
igår så kom jag till mitt jobb klockan 8 för jag skulle fota lookbooken för erro innan presentationen.
kände att något var fel på morgonen så jag tog en alvedon och tog med en till. kom dit och mådde okej men efter 4h när alvedonen började avta så mådde jag skitdåligt. och det var lagom till att jag började fota. men det gick fort som tur var och sen kunde jag ligga ner och sova i 1h innan nästa runda.
.
kom hem vid 9 och somnade direkt och vaknade inte fören halv 12 idag. idag har jag feber igen och har dörför varit och köpt upp hela vitamin hyllan på CVS.
så nu ska jag mixa och matcha så jag mår bättre.
nu jävlar ska jag ta död på den här förkylningen en gång för alla!
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0