mätt.

jag är så mätt att jag inte kan röra mej, åt precis att väldigt nyttigt (för att vara mej) mellanmål. 2 knäckemackor, en med hallonmarmelad och ost och en med mayo, ost och tomat sen en macka med blåmögel brieost och hallonmarmelad. ett glas apelsin juice och en kopp te. självklart var jag tvungen att avrunda det hela med chips jag kan ju inte vara hur nyttig som helst haha.
.
snart ska jag åka på middag dock och det känns lite jobbigt för jag kommer inte kunna äta något. men de har världens godaste doughnuts där! några sådana får det nog bli ändå.
.
åker till madrid för ett jobb den 24e och tillbaka hit den 27e det blir säkert bra förutom att jag kommer dö av jetlag.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0