insomnia

har haft jätte svårt att sova hela veckan men min rumskompis nastya kom på att det antagligen har med att jag inte rör på mej.. vi sitter ju i en bil hela dagarna och sen hem och kollar på skins så igår gick jag på middag med några vänner och då gick det lättare. när vi skulle bestämma vart vi skulle äta så sa jag vad som helst men jag är vegetarian, vart går vi då om inte japansk BBQ.. kött överallt och jag kunde bara äta grönsaker haha. men ja jag orkar inte vara jobbig bara för att jag inte äter kött. idag jobbade jag för ICB. vi fotade 38 looks och började 9.30 skulle vara klara vid 18.00 men blev klara redan vid 15.00 så jag bestämde mej för att gå förbi H&M. blev lite underkläder och basic tröjor. sen gick jag hem från shibuya för att få min motion. haha! nu är jag hemma och är helt slut, men ska nog ta ett glas vin med nastya innan jag går och lägger mej. klockan är ju bara kvart över 6. x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0