Det snurrar i min skalle.

sitter ute med min morgon cigg och kom precis på att jag åker om 2 dagar, fick pack panik. började skriva på en packlista, för även att jag rest så mycket så är jag urusel på att packa. men jag kommer verkligen inte fram till något. bara massa frågor som, är det varmt dit jag ska? kommer jag ha tillgång till tvättmaskin? hur länge kommer jag vara borta denna gången? vad menar de egentligen när de säger att jag ska dämpa min klädstil på castings? det enda jag vet att jag garanterat kan ta med är festkläder haha.

men nog om det, idag bli det ialllfall utång, bongo såklart, sista innan jag åker lite tråkigt. men det blir nog kul tror jag. shoppade lite igår så en outfit blir inga problem haha. köpte blandannat ett par ursnygga gladiator skor.
nej nu ska jag ringa Adam igen.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0