Net Valodja

Okej idag var det castings igen, jag är så trött att jag knappt kan sitta.
och då verkligen perfekt timing så har en till ryska flyttat in i rummet och nu pratas det non stop. det gör ont i huvudet liksom.

nog om det, ikväll ska jag ut med Maxx, en kille jag träffade i singapore. blir nog kul hoppas jag.

klockan 5 i morse går brandalarmet och hela hotellet måste utrymmas i ösregnet. INTE!! vad vi behövde, så idag har vi varit helt sjukt trötta. men det brann såklart inte så vi fick gå upp och lägga oss igen efter typ 10 min.

nej nu ska jag sluta klaga, new york är underbart. längtar inte till london och alla krångliga gator.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

njet valodja <3

2008-09-04 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0