behind blue eyes.

Att skriva ett possitivt inlägg ikväll går inte.
hela dagen har gått åt till att skrika tjura och svära. jag har sån abstinens att det känns som om det äter upp mej innifrån.
fick en fråga om nicotin plåster funkar och ja det gör de verkligen men de är slut nu och jag är helt själv med mitt beroende.

tillslut ansåg mamma att hon skulle lugna mej med godis så vi åkte för att köpa det, mycket blev det. sen åkte hon iväg och allt gick åt helvete. bli kallad bitch, av personen som ska kallas din pappa det känns, när kompisar eller folk på stans säger det tar jag det mer som en komplimang, men inte nu.

nu är jag på gräns mellan att skrika och gråta, så jag kan inte sitta här mer. känner mej som det svarta fåret i en perfekt familj.

no one knows what its like to feel this feeling like i do, and i blame you.

annars har jag börjat packa lite, så ni allt folk som känner att ni vill träffa mej innan jag åker eller om ni bara känner att ni måste säga hej då, för om sanningen ska fram så vet jag inte när jag kommer hem, har ingen hembiljett, utan det blir sen någon gång, borde träffa mej imon eller onsdag. sista chansen tror jag minsann. åker på torsdag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Emma jag vill träffa dig. Jag måste få träffa dig. <3

2008-11-11 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0