sexy sober

Gårdagen var trevlig.
Carina ringde mej och sa att jag kanske skulle åka till portugal idag men jag åkte in och träffade adam och celie
vi chillade en stund innan vi åkte hem till celies bror där vi också mötte upp anna och fina. adam celie och fina drack vodka/blåbärs drinkar medan jag och anna nöjde oss med att äta scholad haha. jag drack ju redbull såklart dock! carina ringde och sa att jag inte skulle till portugal så då sörgde jag det med lite chips. sen när de druckit klart så tog vi oss mot bongo där vi träffade massa fint folk. men sen blev det väldigt tårkigt där så då gick jag och adam till scandic medan vi väntade på linn vi satt där ett tag sen bestämde vi oss för att gå upp några trappor för att se vart vi kom så helt plötsligt står vi på karlssons dansgolv, där det är 30 gräns! helt sjukt hur lätt vi kom in. me ndet var inte ås kul där bara 2 tanter som flög runt och guppade i någon slags dans tror jag.
då ringde vi linn så hon kom till centrum och vi gick in. där var det fullt med fula habo bor så vi dansade lite sen stirrade vi ut en tjej tills hon blev arg och började skrika på oss, så adam skrek tillbaka sen gick vi och dansade lite, sen gick vi till amor där vi hittade annat folk, men det var inte heller kul så vi gick till mc donalds där vi satt och pratade länge innan vi beställde. sen gick adam hem och jag gick till bussen men min syster hade kollat fel tid så jag fick ringa mamma så hon hämtade mej, klockan är nu 2 och det är 4 minus grader. jag trodde jag skulle dö.

alltså, gårdagen var nykter och fin haha.

just nu sitter jag och adam och försöker bestämma oss för vad vi ska göra idag, det går lika bra som vanligt när vi ska bestämma saker haha.

Kommentarer
Postat av: adam

Ja älskar att skrika poå fittor som hon! HAAHAHA!



kom in nu dåååå

2008-11-02 @ 14:59:16
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0