Im a damn crazy brat and i dont give a fuck.

kom precis hem från adam.

efter att jag bloggat i morse städade jag hela huset för att hålla mej vaken, diskade och tvättade tillochmed!!!
sen när det var klart gick jag ut på en 30 mins powerwalk genom habo, halt som tusan och precis när jag passerar gymmet så springer jag in i min systers idrottslärare Robban, så nu fick han se hur duktig jag är haha

sen hem igen och tog en dusch, sen visste jag inte vad jag skulle göra för att vara vaken så jag gjorde det dåliga beslutet att kolla på film, pirates of the carabean 1. det var längesen men jag kunde knappt hålla mej vaken men som tur var ringde adam och ansåg att jag skulle komma in till han så jag gjorde iordningmej och skulle bara mata kaninerna när jag insåg att det bara fanns en kanin att mata, den andra har rymt, hani nte leta mycket för jag skulle ju med tåget.

sen kom jag in till stan och gick hem till adam, då byttes det om till träningskläder och ut på en power walk till runt sjön. kallt som in i och långt haha. på vägen så såg jag en gädda som hängde över ett staket, typ den största fisk jag sett och jag blev livrädd och skrämde ihjäl adam haha. så när vi kom hem till adam igen så dog jag på hans säng medan han var duktig med pilatsbollen!

efter det lagade vi mat! (vill påpeka att vi är värdelösa i köket) adam har bestämmt sej för att bli vegeterian, vilket jag tror jag ska prova på med, vill tänka på vad jag äter eftersom det blir mycket skräpmat, fast jag ska fortsätta med fisk och kyckling. iallafall, så vi skulle göra något av cornfärs, vi ville ha biffar så vi googlade det och började, det gick inte alls att göra biffar av det utan det föll liksom bara sönder, så vi bestämmde oss för att bara göra färs istället, det blev liksom en smetig röra som påminnde mycket om typ kobajs, men det smakade helt okej iallfall, vi gjorde tillochmed en sallad.

när vi ätit upp ringde martina så vi traskade iväg till cigarren för att ge henne hennes mobil laddare och köpa snacks för vi ville kolla på film. när vi kom in på ica gick det upp för oss att vi var för mätta för att fatta vad vi var sugna på så vi gick på känsla, det slutade med att vi köpte oliver, tomat juice, naturgodis, cola light och raspberry dark chocolate. konstig blandning men sånna är vi.

sen kom vi hem till adam igen och vi startade simple life 4, hemma fruar. helt galet kul och det är omöjligt för mej och adam att kolla på det utan att bli paris och nicole själva, vi brukar kallas det med för vi är precis som dem, helt sjukt.

sen fick jag minsann springa i min klackar till tåget hem, men mamma fick hämta mej på habo stationför min tå ville inte alls sammarbeta med mej idag.

nu fick jag reda på att marit (kaninen) fortfarande inte hittats så hon har nog dött eller något, det är ju så kallt på nätterna.

jag har alltså lyckats hålla mej vaken hela dagen, och imon kommer malin hit och jag är super glad!

nu måste jag sova för jag somnar snart i soffan.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

Alltså, gäddan va sjukt läskig, värre än våran "kornfärssås" hahahahaha! Simple life so okey, o vego mat med.. Din tå, uhuh, jobbigt ju :(

2008-11-05 @ 00:08:25
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0