glamah glamah

kom precis hem från jobbet.
herregud vad det tog tid men det blev fina bilder iallfall.

temat var lite typ 'jag' på kontoret. jag som i emma då, lite edgy altså.
kul vare, men lite tröttsamt de var så petiga haha.
de blekte mina ögonbryn, IGEN! det är något med mej och ögonbryn alltså haha. nu blir inte paris kontoret glada.

så nu får ni hålla koll i glamour efter mej, och säg till om ni ser det för jag glömmer alltid att kolla haha.

jag belönade mej själv med en macka från 7 11 haha
köpte även chips cigg och redbull light, mitt liv alltså haha!

har inte så mycket mer att säga, någon amerikanare jag tydligen gett mitt nummer till på bongo ringde mej det var knepigt haha.
nu kollar jag alltså på desperata hemmafruar och äter chips haha.

imon ska jag på lite fler castings och sen hem till jönköping igen. yay haha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHHAHAH AMERIKANAREN

2008-10-22 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0