högklackat och stubbar.

Kom precis hem från stugan i skogen med kaisa. sjukt fin kväll.
först när vi kom dit så var ugnen på och det stog deg på bänken haha, elin och amelia hade fått bråttom till bussen xD men vi trodde att ugnen skulle vara på så det blev varmt i stugan haha. pucko oss.

sen lagade vi mat, kyckling ris och sås och så, fint vare! vi kollade på the notebook med. helt underbart bra film.
sen drack vi typ 1000 koppar te medan vi spelade kort, 500 såklart. sen kollade vi på lite simple life roadtrip och jag satt med en cigg i munnen hela tiden så det iallfall skulle kännas som om jag rökte haha.

okej så jag rökte bara en cigg igår, och jag mår inte bra av det här. jag får det inte ur tankarna. jag tror verkligen inte att jag är redo för detta, det är för svårt om man inte är helt peppad.
vi får se om jag röker idag eller inte.
men efter min enda cigg igår mådde jag sjukt illa och fick en nicokick som var så stark att jag typ blev yr haha.

snart är det halloween med yay, blir kul!

nu känns du otroligt långt borta!
im a damn crazy brat and i dont give a fuck.
fast joo, det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det var skojskojskoj i stugan! tack för en bra kväll :)

och du är jätteduktig som inte röker! kom ihåg det, haha <3

2008-10-30 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0