Theatre

Idag kom Matilda och väckte mej vid 1, lite sent men det behövde jag. sen tog vi bilen in till jönköping och träffade adam och tvättade lite sen gick adam och solade matilda åkte hem och jag träffade min syster på claras sen åkte vi till huskvarna för att kolla på raskens, våran mamma är med i den och så, värd att se!
det har helt enkelt varit en bra dag.


där är de hela raskens gänget.

jag kunde sova inatt tråtts att det var fullmåne vilket var väldigt längesen och dagens horoskop stämde som vanligt. det stod att jag snart ska göra en resa och en stund efter ringer faror och vi bestämmer vilken tid vi ska åka till vara imon och sen ringer min agent och säger at jag ahr en option för franska elle!

jag glömde min kamera hos adam igen så det blir inga bilder idag,

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

ja sitter och tar massa kort på mig sj naken nu :O

2008-10-15 @ 23:49:50
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/
Postat av: Emelie

teatern ser jag på Onsdag! :)

2008-10-17 @ 16:19:31
URL: http://emelaajj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0