todays yesterday tomorrow.

Okej idag vaknade jag klockan 2. antagligen för att jag behövde sova in några timmar efter helgen.
så då ansåg jag att det inte var någon mening med att göra något av dagen så jag satte mej vid teven och sen helt plörsligt var hela familjen hemma och så.
och nu är även familjen östlunds här, vi ska äta kvällsmat och så ihop.

Idag har jag klarat av att inte småäta hela dagen. det var riktigt svårt och krävde en massa koppar te men det gick. YAY. som att sluta röka typ. fettot innom mej vill ut men det får det inte :D

Jag har fortfarande inte fixat klart i mitt rum sen jag fick för mej att möblera om. borde kanske ta tag i det imon eller så.

jag har även slutat bita på mona naglar(!) verkligen starkt av mej. det kanske är därför jag inte har kunnat lsuta röka, jag måste ta en sak i taget, nu har jag slutat bita på naglarna och småäta, rökningen tar vi sen :)

Dagens hottie är att gå runt i myskläder en hel dag! bara för att det är skönt och hemma är det ingen som bryr sejo m hur jag ser ut.

Dagens nottie är smygrökning. min familj vet om det men de klarar inte av det så jag kan inte röka inför dem. jobbigt nu när det är 100000 människor här.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

vi borde ha mysklädsdag här i habo nån gång. bara titta på film hela dagen och gå klädda i de mysigaste kläderna vi har, haha. det låter bra tycker jag :) <3

2008-10-06 @ 19:39:59
Postat av: Snögbög

Fiiint :D

ring mej ngngång daaaaaaa. typ nu! haha!

2008-10-06 @ 20:35:13
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/?tmp=06203

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0