Early mornings kills me.

Okej nu är jag alltså barnvakt.
vaknade klockan 6.
såhär tidigt har jag inte varit uppe på länge.
men killarna skulle ju upp, kläs, få frukost och borsta tänderna innan skola och dagis.
väldigt stolt över mej själv faktiskt.

Igår var min första kurs i dykning.
jag var duktig tycker jag.
vi gick igenom 2 teorikurser och gjorde 2 prov och fick bara ett fel yay.
lärde mej även hur man sätter ihop utrustningen och på torsdag ska vi i poolen. herregud!

Nu sitter jag här i bankeryd och lyssnar på Lil Wayne-got money(!) faktiskt. efter lång tid klarar jag av att lyssna på han utan att tycka att han är skit äcklig, har ser ju faktiskt ut som en pedofil.
vågar inte gå upp på övervåningen för det är 2 byggarbetare här som bygger om killarnas rum.

Har även läst en hel del i känn pulsen slå, en fjärdedel ungefär. fick en fråga om ifall jag kan göra en recension om den här sen och det kan jag väl, för den än värd.

fick en annan fråga om hur lång jag är och jag är 177. så nu vet ni. hah
all info om mej finns annars på imgmodels.com (fast jag tror längden är fel där)

Dagens hottie är mina Kusiner, har bara bild på Olle den äldsta men Malte och Melker är hotties med, bara för att det är så mysiga och nästan slängde ut sina föräldrar för de ville att jag skulle vara här och vara barnvakt hah


Dagens nottie är att vakna klockan 6 på morgonen, bara för att jag inte kunde sova i natt för att jag har vänt på dygnet.

slien!

Nu blir det te och Bernys ord.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aw vad mysigt att vara barnvakt åt dem!

haha jag kommer ihåg när vi var det xD :D <3

2008-10-03 @ 09:19:52
Postat av: Anonym

var finns du på img? jag hittar inte... :/

2008-10-03 @ 11:29:07
Postat av: Anonym

nu hittade jag dig! :)

2008-10-03 @ 11:30:19
Postat av: Dennis

Cool bild den sista!:)

2008-10-03 @ 11:32:26
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Linda

Haha söt bild på dig ;)

2008-10-03 @ 11:34:13
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0