London lover?

Ellington skulle skjutsa mej till flygplatsen, stazja hängde med och vi åkte 4h tidigt så vi skulle hinna äta och så, blir pulled over av polisen för att han körde i fel fil det ösregnar och det är så sjukt mycket traffik att vi knappt rör på oss. kommer till jfk precis i sista minut och går för att checka in då säger de att jag är på fel terminal och vi måste byta (vilket jag inte var) kommer till nästa och då är det försent att checka in så vi åker till ten june och festar leonardo var där igen, hem till ellington vid 8am  han är sötboll och sitter vaken till 10.30am för att ringa flygplatsen åt mej medan jag sover, de svarar inte så vi somnar om, vaknar vid 4pm och försöker boka om via internet, går inte för det finns inga flyg fören den 16de. baiz sa jag och ringde IMG de fixade en plats åt mej på ett flyg 3h senare. beställer en bil och tar mej dit. såg Sex and the city filmen på planet, SJUKT värd! kom fram till london, chauffören tog mej till hotellet (lyxigt värre, bor ph) johan kom hit han hängde med mej på mina castings sen träffade vi BRITNEY! sanasaaaaa. fint vare gick på restaurang sen gick vi och drack lite rosa champagne och nu är jag tillbaka på mitt rum. sjukt värd dag. nu försöker jag få tag på stazja för hon hade tydligen något viktigt att diskutera på skype men hon är ju inte online såklart. försöker komma undan milano för att åka tidigare till paris med stazja. hoppas hoppas. nej nu ska jag kolla på teve eller något.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Milly

ja jisses, flygplatser alltså :(



miss u

2008-09-15 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0