and oh it hurts.

satt hemma och gjorde inte mycket i väntan på nästa casting när carina ringer.
och det som jag visste skulle hända hände. jag har fått en option 25-29 maj. det enda datum som jag har sagt till om hela året att jag inte kan jobba. och det är ett jätte bra jobb som jag måste ta om jag får det. balen med min älskade fru är då. men så är det med mitt jobb. man får ta det som det kommer liksom, en dag i taget.
det är ju inte hundra att jag får det, men jag och emma måste nu planera en plan B. jobbigt, men jag får ändå vara glad för att jag fått option på ett så bra jobb :)

har precis kommit hem från mina sista castings för dagen, ska ta det lite lugnt nu, smsa freddie och kolla om det händer något kul som jag och franco kan hänga med på.

jag har börjat ha extrem längtan, efter mina älskade vänner och familj och wayne. dumma dumma han som åkte till nyc.

ty har fått försej att jag inte kan prata så han kallar mej mute och freestylar om hur tyst jag är haha. jag kan inte hjälpa att jag inte har något att säga xD

x emma k.

Kommentarer
Postat av: din fru.

oh.

2009-04-29 @ 01:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0