hamnkanalen.

dagen började med att my favourit booker in the whole world ringde och sa att hon behövde bilder på mej i glasögon den här gången,, så jag och mamma åkte till pappas företag och letade rätt på min systemkamera och tåg lite bilder och skickade iväg dem. sen åkte vi in till jönköping och gick på a6 lite, köpte en ny kabinväska och ett simsspel, sen lite födelsedagspresenter till min syster.
efter det var det ica maxi och sen träffade jag adam sofie och alexandra en liten stund på hamnkanalen sen ringde min syster och tvingade mej att komma till claras för hon hade tråkigt så jag tog mej dit. efter en stund smsade william så då kom han dit med och sen har jag hängt med honom hela dagen, det var fint. fikade satt vid hamnkanalen promenerade och kollade på film. sen körde han hem mej, det var gulligt.

nu är jag hemma och ska väl snart sova för jag måste bli av med min förkyldning. helt äcklig i halsen och kan inte andas genom näsan, fresh!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0