sorry habibi.

okej förlåt förlåt, blev inget inlägg igår för jag åkte och träffade wayne och ja, sen stannade jag liksom där.

fint fint fint att träffa honom igen och ty och deras andra room mate som jag inte kan stava till. vi åkte och åt middag med massa folk och sen träffade vi freddie, ägaren av jelouse, fin kille som jag lärde känna i paris.

idag var jag på en casting på morgonen, sen blev jag ivägskickad till en frisör för jag hade ganska mycket utväxt plus blekta ögonbryn. så nu är jag suuuuuuper blond men aningen för bruna ögonbryn hahaha. men det blir nog bättre snart.
(wayne kunde inte sluta stirra på mitt blonda huvud fören jag slog honom med en meny haha.)
efter det gick jag och mötte wayne freddie och hans kompis (som jag inte kommer ihåg namnet på) och freddies fru och dotter på 5 månader för att äta lite sen lunch, det var fint och nu är jag hemma för att duscha och så ska snart iväg och äta middag med wayne co och så bjöd jag in johan och sophie med :)

sååå, nu ska jag skriva lite om mina fotograferingar.
det började med att jag åkte till madrid, alltså inte barcelona som jag hade fattat det som, kom dit och sov en natt på ett jätte fint hotell, sen morgonen efter så åkte vi till ett zoo där vi skulle fota. väldigt roligt tema, det var liksom typ pyjamas bland djur, så jag låg typ på gräser i en flamingo bur i en DG pyjamas. det var fint haha. jag såg inga av bilderna men jag är säker på att det blev bra :) fotograferingen var för citizen K

sen när vi hade fotat klart så åkte jag till flygplatsen och tog ett flyg till paris, kom till hotellet runt 1-2 och skulle upp vid 5.30.det var inte så kul, men jag var faktiskt piggare än jag vågat tro när jag kom till studion där vi alla skulle träffas, sen tog vi en bil ca 1½ timme utanför paris till en timmerstuga, vi tog fyra bilder, en med solglasögon, en med glasögon, en med en hatt och en med ett halsband. otroligt fina bilder.
fotograferingen var kenzo kampanjen.

det är ganska serriöst mellan mej och wayne nu eller så, tror man kan kalla oss 'a couple' för igår hade han gått runt och sagt till sina vänner att jag var 'his girl' och sen tog han upp det med mej och vi kom fram till att det är en ganska bra ide :)

nej nu ska jag klä på mej.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med dig och han wayne :) du äger btw :) hehe

2009-04-23 @ 21:05:24
Postat av: Anonym

Oh. Im happy for you darl. Men den 27 maj är du bara min! :D saknar dig :*

2009-04-23 @ 22:11:07
URL: http://emmasticks.blogspot.com
Postat av: Ems

Im happy for you! Men den 27 maj är du bara min :D

saknar dig :*

2009-04-23 @ 22:12:01
URL: http://emmasticks.blogspot.com
Postat av: Kaisa

aaw vad skoj med wayne! lycka till (: <3

2009-04-23 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0