potato chrisp

vaknade vid 12 men var fortfarande helt trött, undrar hur mycket jag ska behöva sova egentligen.

uno ringde, min agentur i barcelona. han var helt hysterisk och pratade snabbare än något annat på engelska med spanks brytning, jag fattade som sagt inget och sa åt honom att ringa min agent som genast ringde tillbaka och då fattade jag problemet, min fotografering på torsdag har flyttats pga dåligt väder i bacelona, så jag ska flyga till london innan ändå. yay!

så nu tvättar jag för fullt medan jag väntar på att carina ska skicka min flygbiljett så jag vet när jag åker.

glömde nämna i mitt oerhört långa inlägg att jag och adam gjorde hemma gjorda chips.
vi satt hemma i habo och jag blev sugen på chips, som jag alltid blir, och klockan var mycket så affärerna var stängda, så då kokade vi upp olja (en jäkla massa olja) i en stekpanna sen osthyvlade vi potatis, typ 4 st och la i dem några stycken i taget för de ska inte ligga på varandra i oljan, sen tog vi upp dem när de var krispiga och saltade (lite för mycket dock haha) det blev helt okej men vi hade i dem lite för länge för endel smakade inte så gott, men vi gjorde en dipp till så det funkade :)

skriver igen när jag har fått min flygbiljett

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0