skåne.

nu är jag hemma från barcelona igen. matilda var här igår och tog med sej filmer, jag kände mej lite risig och var ett tag rädd för att det var influensan som slagit till men efter ett x antal alvedon mår jag mycket bättre. vi kollade på paranormal activity - jag hade jätte höga förväntningar på den filmen, och den lyckades nästan hålla upp till det, faktiskt riktigt bra film. efter den filmen kollade vi på i taket lyser stjärnorna - rolig gripande och pinsam, också väldigt bra film. sen avslutade vi kvällen med the girl next door. oerhört hemsk film som gick rakt in i hjärtat. och att den är baserad på verklighet är något jag absolut inte vill tänka på. sånt händer liksom inte.
idag känner jag mej fortfarande lite krasslig men det stoppar mej inte från att ta bussen till skåne för att hälsa på min fru emma och förhoppningsvis emsela med. blir nog en bra resa tror jag.
har fått en hemsk yrsel med. när jag ligger ner och vänder på huvudet så snurrar allting, precis som när man är jätte full. jag kan inte fokusera på något och mår jätte illa. sen slutar det igen efter några sekunder. någon som känner igen detta? jag googlade det (såklart, google är min vän) och fick då fram att det kan vara kristallsjukan, att det inte är farligt och att det går att bota. det är bara så obehagligt att allting börjar snurra. får väl gå till doktorn antar jag.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för högt blodtryck?

2009-12-04 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0