drömmar.

har precis kommit hem från jobbet.
dagen började klockan 10 då jag gick till agenturen och hämtade lite pengar och dagens schema.
först skulle jag och bleka håret minsann, därför jag fick pengarna. håret blev blont och jag sprang till affären och handlade mat. sen till starbucks för en välförtjänt chai latte. efter det tog jag metron till jobbet. började klockan 4. ganska annorlunda. men bilderna blev fina och jag är nöjd med dagen.

på jobbet var det en hund. en STOR hund. jätte söt men den var valp (men ändå större än mej när den stod på baktassarna) och sprang runt hela tiden och slickade på mej, och det finns inget värre än hundtungor, alltså dom tungorna har ju fasiken varit överallt, inget jag vill ha på mej usch nej! sen så dreglade den med, och dreggel är det värsta jag vet. jag kan kolla på hur mycket skräckfilmer och blod och inälvor som helst men saliv, nej tack! jag satt i soffan och unden kom dit och när den gick igen var dte helt blött jämte mej och jag började kvälja mej så mycket att jag var tvungen att ta tre djupa andetag för att inte spy. helt otroligt.

jag har utvecklat en ny fobi sen jag kom hit. hissar! inte att åka hiss utan att se den komma ner. haha det är svårt att förklara men hissen i min lägenhet är liksom av glas så man ser den åka upp och ner. så när jag står och vätar på den så blir jag alltid livrädd att det ska vara något i hissen som ska skrämma mej, så jag får panik. konstig är jag jaag vet haha.

i natt drömmde jag konstigt. först var jag och adam någonstans och dansade sanasa dansen runt en okänd person sen så var jag helt plötsligt hemma i mitt hus och jag och min kanin skulle ut i en skog och bekämpa något monster som var där. så jag satt och tog på honom hans tröja haha. och man kom till skogen genom att krypa igenom en tavla som fanns i en restaurang bakom mitt hus (jag har ingen restaurang på 3 km avstånd) sen efter det var jag backstage på en visning och fick jäääätte långt löshår som jag ville behålla men jag inte kunde för jag skulle gå två chanel visningar på raken efter haha. jätte knepig dröm alltså.

dagens erkännande
jag älskar lukten av hårspray! okej inte alla, men nästan alla som används innom denna industri, det är konstigt men jag är helt beroende haha.

pratade precis med min familj på skype, det var fint. nej nu måste jag duscha och så, ska upp tidigt imon för ett jobb.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0