fulaste flickan i världen.

hann inte blogga igår för jag lekte med zsofi hela dagen. föst träffades vi för att luncha på starbucks sen ringde img och ville att jag skulle gå på en casting så då drog jag med mej stackars zsofi dit och sen fick hon hänga med till img också för jag skulle hämta mitt schema för 4 dagar. massa jobb yay!

idag och i morgon jobbar jag för metal magazine. tidningen var väldigt alternativ eller så haha. alla spreedsen var liksom inte fashion så det var nytt för mej. kom precis hem från ett tolv timmars pass i studion och jag är seg och irriterad! jag och fotograferna hade inte så lätt för att jobba ihop, men jag är säker på att de blev bra bilder.

imon är det samma team igen.

sen på måndag och tisdag jobbar jag för elle. kul kul!

sen ska jag försöka träffa linnea för lunch som vi pratat om så länge haha. och sen har jag lovat att träffa paul i helgen med,

det är ganska fullt upp liksom, och det är kul.

jag läste ut boken 'huset hilton' för några dagarsen. och herregud vilken uppväxt hela den släkten har haft, det är värkligen inte konstigt att de är som de är och att så många tycker illa om dem. stackars människor!
och igår började jag läsa i breaking dawn och ja, jag är ett galet twilight fan och har redan läst en fjärde del av denna 754 sidor tjocka bok, vill bara tillägga att jag bara hinner läsa på metron och när jag sitter i hair and make!

nu ska jag väl helt enkelt sova så jag orkar med ett lika långt eller längre pass imon (eftersom jag tror vi ska vara på location)

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0