i only breathe because i can.

Nu har jag packat klart och gjort 3 castings av 4 innan jag måste till flygplatsen.
gjorde även den hemliga castingen och jag var så nervööööös. men jag tror och hoppas att det gick bra, de verkade gilla mej iallfall. iih hoppas hoppas!!!

kan inte bestämma mej för om jag ska ta med mej datorn eller inte. den är jobbig att bära runt på och jag vet inte om jag kommer använda den, men den är bra att ha om det är en tid över. hm..

mitt hår är kaos! topparna är så hemska, och jag vill bara klippa av det! men jag vet att jag kommer ångra mej och jag vet ju inte om IMG skulle gilla den iden heller xD haha men något måste verkligen göras. någon som vet någon bra produkt som reparerar!? för jag vill ju inte lsuta blondera mej heller. älskar mitt platina hår haha.

oj vad klockan blev mycket nu måste jag springa!

x emma k.



Kommentarer
Postat av: tilda

använd redken extremes schampoo och balsam och leave-in sprej.. Sedan använder du redkens pearl för blonda hår som inpackning. Då ska du se att det bli bättre :)

2009-02-17 @ 18:52:34
Postat av: tilda

p.s Redken är SUPERBILLIGT i USA och jättedyrt i sverige så passa på att köpa när du är i USA. Extreme är dom blåa flaskorna :)

2009-02-17 @ 18:54:03
Postat av: Anonym

protein-spray från label-m är bra och stärker håret = motverkar kluvna toppar. så när du lagat håret, använd det så blir det no more kluvenhet! ; )

2009-02-22 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0