stanna jorden jag vill gå av

Den största baksida med mitt liv som jag ser det nu är att jag finns på  google.
självklart har jag googlat mitt namn och det finns mycket bra skrivet om mej men också mycket dåligt
eftersom jag har ett speciellt utseende så skriver folk mycket saker som jag inte vill se. det negativa står ju alltid det possitiva liksom. som på the fashion spot tillexempel. där finns det massa bilder och folk skriver vad de tycker och tänker om dem. det är så utelämnat så det finns inte. jag menar jag sitter ju här och läser det. och det är ju itne kul att läsa vissa av sakerna. nu är det ju så att jag får mest possitivt som tur är men ja som sagt. jag måste sluta googla mitt namn. det är jobbigt.

imorgon ska jag till frisören och blondera och klippa och hej och hå. när jag kom till agenturen i fredags så flög alla över mej och diskuterade mitt hår och ja det har ju sett bättre dagar så att säga haha. men jag har ju blonderat det i typ 4 år plus all tortyr det får stå ut med på plåtningar och visningar haha.

SEMLA! jag vill ha det nu. jag hatar att jag vet att det finns semlor i sverige nu och att jag sitter här där folk aldrig ens har sett en. det är verkligen något av det godaste som finns. skicka en på posten nu, tack.

Idag kom jag och tänka på en sak. jag har jobbat som modell i snart 6 år. alltså jag började när jag var 13. det är allt jag gjort och jobbat med, så när folk frågar mej vad jag vill göra sen så kan jag inte svara. för jag vet inget annat, jag har ine ens en utbildning. det är svårt det där. jag ångrar inte alls att jag tog den här chansen för jag har otroligt kul. men jag vet ju inte hur det är att inte ha det som jag har det. eller haha det lät ju bara konstigt men ja ni kanske fattar..min vardag är ju att flyga runt i världen, medans en del inte ens lämnar sverige. en gammal barndoms kompis skrev till mej idag och frågade vad jag gjorde. så då svarade jag vad jag gjorde och det var att ag precis kommit tillbaka till barcelona från paris och hon svarade 'oj det låter så konstigt när du skriver så, men det är väl vardag för dej?' och ja det är det ju.konstigt nog.
jag älskar mitt jobb, men det får en att tänka till.

nu funderar jag på om jag ska kolla på en film och sen sova kanske. borde dricka lite mer te också..
jag är troligt sugen på att se benjamin buttons otroliga liv, någon som sett den? är den värd att se?
den verkar otroligt bra.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Adam

men emma, hjärmkontoret satt igång eller!? Fokus baby, du är jätte duktig!

Jag skickar en semla, äter ju ihjäl mig på dem ändå!

Älskar dig, vi prtatar sen aight? (ja har sett den,aslång o tråkig, men är man på typ STARKT filmhumör och öppna sinnen så går de nog) älskar dig baby! <3<3<3

2009-02-02 @ 13:09:31
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: louise

den är sååå sjukt bra!! :)

2009-02-02 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0