Love is truble.

idag gick jag till agenturen vid 10. såå kul att träffa alla igen, joanna doodoo jenni och min nya bokare. sjukt fin tjej, känns verkligen bra.

sen hade jag castings, var bland annat på balengiaga och elle. och jag kirrade elle wohoo.
och sen jobbar jag imon med för sochic mag, blir nog fint.

när jag hade lite tid mellan alla castings så träffade jag linnea igen och vi tog en snabb lunch på ett av alla mysiga cafen här. skönt att känna någon.

när jag kom till balengiaga castingen så fick jag sita och vänta i typ en halvtimma och sen kommer hon ut och säger att de skickat dit mej på fel dag så jag kan gå och då ör jag redan försenad till min nästa casting, fett irriterande. men allt kan inte gå rätt varje dag och jag gjorde de två sista castingarna med :D

dagen har varit fin och jag är så glad att jag är här.

nu lyssnar jag på nicola sarcevic och det är fortfarande svårt för mej, det är synd för han är bland det bästa som finns.

and remember kids, youll never get to heaven if ur affraid to get high!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0