picturespictures.

ja mina vänner, nu kommer det lite bilder då..


den enda bild jag tog från mini market. den är suddig jag vet men man ser
iallfall att det är kungen gangstern clownen och lejonet haha.



lite bilder fårn min fina fika med emma och adam på CK dagen innan jag åkte.



bild på catwalken och min skor, sen orkade jag inte leka fotograf mer för
det var fullt upp med smink hår och genrep.

sen gick jag ju som sagt och åt med valeria och isa. sen deckade jag och sov i 4h
innan jag var tvungen att gå upp igen. receptionisten var snäll och gav mej en banan
och en yoghurt så jag piggnade till lite, men somnade ändå i taxin haha

sen lyckades jag sova på planet mellan stockholm och köpenhamn tråts att jag satt mellan 2 stora män
och även på planet mellan köpenhamn och barcelona och det chockade mej mest för spanjorer är verkligen itne tysta människor när jag vaknade till då och då så stod alla upp och spratade i munn på varandra. ja det var intressant.

sen blev jag hämtad på flygplatsen och åkte direkt till studion. och tog fina bilder. väldigt naturligt och enkelt tillsammans med en polsk modell som tydligen känner min sötboll stazja.

nu sitter jag i lägenheten jag bor i och tjurar för att jag är hungrig och jag inte vågar lämna lägenheten. dels för att jag inte ens hann gå mellan bilden och dörren förra gången utan att en kille försökte hänga med in och för det andra att jag inte vet vart jag är och vart jag ska leta efter mat och för det trejde att jag inte riktigt fattar hur nyckeln funkar, det finns en beskrivning här men den blir  man inte mycket smartare av 'to open de door of the apartment is easier to do it with left hand side, at the same time with the right hand side push smoothly the door towards yourself osv osv.'
ja om någon fattade det så får ni gärna förklara!

så mitt andra alternativ är att helt enkelt bara gå och lägga mej :) jag åt ju jätte mycket lunch för det var otroligt gott liksom hihi.

x emma k,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0