Twinnie

nu sitter jag här på min säng i barcelona och har en ledig dag, den första på 2 veckor faktiskt. lite skönt att sova lite.

ska snart ut och leta efter zara, haha behöver shoppa.  för jag pratade lite med carina idag och ja, ingen vet när jag kommer hem.. lite jobbigt att inte veta men det är ju bra att jag jobbar liksom.

har pratat med adam på skype hela morgonen. det är fint och gratis haha. så alla borde skaffa skype! NU tack.

ska väl lägga upp lite bilder med kanske.

när vi var i baren och skålade för en bra fashion week hihi Ida Ågrahn och Isa Asklöf.


folk kallar oss tvillingar. ganska kul.
som gubben i tunnelbanan och tjejen som gick förbi i trappan och stannade
'men shit är ni tvillingar? det såg ut som om jag gick förbi samma person 2 gånger!
haha-

alltså jag tog inga bilder backstage för jag vet inte varför men tyvärr.
men det finns ju massa bilder på internet. ni vet ju vilka visningar jag gick :)

shoppingdags!

x emma k.


Kommentarer
Postat av: beabea

Barcelona är bäst. Jag ska flytta dit!

2009-01-29 @ 20:03:25
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Linn Schonbeck

Emma du ser ut att ha det bra :) jag hoppas innerligt att du bjudeer med mig pa fest nar du kommer a besoker NY :) ta hand om dig. puss

2009-01-30 @ 22:45:08
URL: http://linnso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0