goodbye i die.

igår åkte jag och träffade yoan och charles. vi åkte till pont neuf där det fanns en båt med en fest på. charles ex fyllde år så vi stannade och sa grattis och delade på en öl haha. sen åkte jag och yoan hem till fabian och chillade tills vi blev trötta och mätta på hommus, då åkte vi hem till yoan och chillade mer innan vi somnade till elektromusik. helt sjukt fint. vi vaknade och yoan körde mej till republique så jag kunde ta linje 5 direkt hem. men där var vi tvugna att säga hejdå. känns helt tomt nu. vi var umgåtts varje dag, verkligen varje dag i 2 månader. innan det var vi inte lika tajta men träffades ändå minst 3 ggr i veckan, sen i februari. ni som har bilddagbok såg antagligen smset han skickade till mej just nu. det är jobbigt att säga hejdå. och hugues. honom måste  jag träffa idag. måste ha ett bra hejdå. nu åker yoan till ibiza utan mej, skulle hängt med egentligen men kunde inte byta min svenska biljett. äsch nu ska jag sluta deppa. jag se ju honon om 2 månader igen. och jag har ju detta problemet gånger 10000 varje gång jag lämnar sverige och alla jag älskar. imon är jag hemma i habo igen, känns bra.

nu ska jag och sophie snart till agenturen. jag ska nog luncha med malika och få min biljett och så. sen ska jag terrorisera hugues med sms.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0