who r u for one i dont feel again u.

okej nu har jag inte skrivit på länge, men jag hade inte med mej datorn till barcelona.

landade och åkte till hotellet jag skulle bo på. somnade direkt och vaknade vid 8 för att åka till studion. jobbade med samma fotograf som den där bilden på mej när jag röker och det står take me home på som jag lagt upp tidigare.

fotograferingen gick bra, jag skulle vara olika stil ikoner genom tiderna så det var omsminkning efter varje bild. var bland annat madonna, marilyn monroe och kathrine(?) hepburn. sen åkte jag tillbaka till hotellet beställde roomservice, som var det äckligaste jag varit med om, beställde en tonfisk pizza som var dränkt i fett. fick torka av varje bit med en servett, fräääääsh. sen duschade jag och sov. upp vid 7 dagen efter för att åka till location, fotade vid hamnen utanför ett nybyggt shoppingcenter. otroligt varmt och vi fotade vinterkläder. svettades ihjäl men jag drack nog 10 liter vatten i allfall haha. sen åkte jag tillbaka till hotellet igen och beställde roomservice igen, denna gången pesto pasta med musslor och räkor, helt klart ett bättre val. vaknade vid 4 nästa dag och åkte till flygplatsen. väl tillbaka i paris hade jag castings och fittings. sen en visning för en japansk festival som är här nu. nu kommer det bästa JAG VAR UTKLÄDD TILL HELLO KITTY!!!! och jag öppnade visningen och det var sjukt fint. imon ska jag gå för dem igen :)

på kvällen träffade jag yoan och dem för middag sen åkte jag hem och sov, idag har jag haft lite castings. ikväll är det white party med alla modeller och agenturer men jag kan inte gå eftersom jag har calltime vid 8 imon.

det är någon som har sagt att jag och ester är ute och dricker för mycket.. jag blev otroligt upprörd eftersom detta inte stämmer. ringde yoan, han blev mer upprörd och sa att han genast ska kolla upp saken. jag kanske är ute med gänget, men jag festar minsann inte så ofta som jag är ute. jag går dit för att träffa yoan eftersom han är en otroligt viktig person för mej och en nära vänn. hans jobb är pr vilket betyder att han måste gå ut och det är nästan bara då jag kan träffa honom. kännde att jag behövde skriva av mej lite.

jag har tappat rösten. igår satt jag och pratade med brydarna och helt plötsligt bara försvinner min röst. u låter jag som om jag är i målbråttet och har halsfluss på samma gång. smexigt!

jag har hittat min kamera med. den låg i min väska (Y) lyckat jaaaaaa.
så det finns massa bilder men jag sitter vid esters dator nu så jag får ladda upp dem imon.

nu ska jag sova tänkte jag.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0